Hoe in de pers komen

Ga zelf op zoek naar verhalen die de aandacht trekken.

[I’m the reporter, baby, you could be the news]

Songtekst van Miguel uit ‘Sure Thing

Een persartikel komt altijd geloofwaardiger over dan een advertentie.

De boodschap komt dan namelijk van een neutrale/kritische bron en niet rechtstreeks van jouw bedrijf.

Maar hoe kom je in het nieuws?

Door zelf reporter te spelen in je bedrijf.

Ga op zoek naar verhalen die interessant zijn voor lokale en/of nationale nieuws-media en stuur een persbericht uit of organiseer een persmoment.

Voorbeelden: indrukwekkende groei, nieuwe investering, jubileum, nieuw product, 

Opgelet: journalisten happen niet toe bij een commerciële boodschap.

Bedenk dus een creatieve invalshoek die jouw verhaal (maatschappelijk) relevant maakt.

Jouw communicatie optimaliseren?

Deze website gebruikt cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren.
Klik op ‘OK’ om verder te surfen. Of lees eerst onze cookie policy.